Store Byttedag...

... bliver den 12. juni 2010 på Østerbro. Her har Miljøstyrelsen arrangeret et stor samling af mennesker, som alle har det tilfælles, at de er villige til at hjælpe miljøet på forskellige kreative måder. Først og fremmest vil forskellige privatpersoner have mulighed for at sælge forskellige aflagte effekter hjemmefra. Herudover er forskellige 'miljødesignere' inviteret til at forsøge at inspirerer Københavnere og andre som ligger vejen forbi. Her er det, at jeg kommer ind i billedet!


Jeg har for et par uger siden fået en invitation, og har efterfølgende pænt takket ja. Så vil du møde mig, spørge om noget eller eventuelt selv prøve at flette lidt? Så har du her muligheden. Desuden har jeg fået fundet ud af, hvilke oplysninger SKAT skal have, for at jeg får mulighed for at sælge tasker. Så for første og nok eneste gang, vil det være muligt at købe nogle af mine tasker og måske også en kurv eller to!!!


Der er stadig lidt tid til den 12. juni, men jeg er allerede i gang med at få lavet små farverige visitkort og matchende prisskilte til taskerne. Da jeg har skole ved siden af disse kreative sysler, når jeg ikke at få flettet så mange tasker! Så kom tidligt, hvis du vil have det største udvalg! Ses vi den 12- juni? Mere info følger (:


Helene

1 kommentar: