VENNEN MIN...

Det vælter rent ud sagt ind med mails, kommentarer, nye læsere og tilbud om undervisning! Man skal vist lige vende sig til, at så mange følger med, mailer og kommenterer. Det er helt fantastisk!

Jeg lovede i går, at I skulle få lov at læse lidt mere om min nye "ven" fra i går! Det får i hermed lov til. Jeg vaskede og sleb den som før nævnt i går, sammen med min dejlige far, som dem der besøgte vores telt på Store Byttedag i går fik hilst på. Han er altid med på den værste! Det er rart at have en hjælpende hånd, hvis ens håndværkerevner ikke lige slår helt til!



Tidligt i morges slog min far så til igen. Mens jeg tillod mig selv at sove længe, pudsede han kobberhåndtaget. Det trængte det til, men nu er det også super fint. I formiddags grundede vi sættekassen grundigt. Det tog lidt tid, men synes allerede det har hjulpet en del. Døm selv:




Nu skal vennen min bare males et par gange mere med hvid højglans maling. Inspireret af flere af jer andre fantastiske bloggere, fik jeg lige efter at have købt kalorius lyst til at lime farverigt tapet inde i rummene, så jeg slog et smut forbi Karen Maries telt, for at høre lidt om hvor, at man kan finde mindre rester af farverigt tapet. Med det resultat, at en af Karen Maries søde veninder, lovede mig at sende mig et lille sortiment. Jeg er virkelig taknemmelig!

Føljetonen om min sættekasse forsættes selvfølgelig efterhånden, som arbejdet skrider fremad!

2 kommentarer:

  1. Hej - Fandt lige din kommentar i min spam box, nu er du reddet ud af affaldet ;0)Det ser ud som om du og din far nok skal få gjort fine ting ved din nye ven! En fugl i hånden sælger også retrotapet, hvis du kender hende!?
    Og så tak for sidst, det var et fint arrangement og sejt at jeres kurv blev fremhævet i tv!
    Kh Karen Marie

    SvarSlet
  2. Jeg er lige ved at købe lidt forskelligt tapet på www.tapetogpapir.dk! Glæder mig til at få det tilsendt, så min nye ven kan blive endnu finere!
    Tak for tip'et!

    SvarSlet