Endnu mere tapet (opdateret)

Jeg har tabt mit kreative hjerte fuldstændig til alle disse skønne farverige ældre tapeter. Har brugt noget af formiddagen på at søge rundt og blive inspireret. Det kribler i mine fingre og at få lov til at tapetsere min genbrugsfund fra Store Byttedag. Sætterkassen, som snart er malet færdig, skal nok blive super fin. Lige for fem minutter siden kom posten, og se lige hvad jeg har fået tilsendt af en af Karen Maries søde veninder:



Posten var så venlig at komme forbi igen i dag, onsdag. Jeg besluttede mig forleden for at købe en blandet pakke tapet til sættekassen, så jeg havde lidt at vælge imellem samt lidt til senere projekter. Fandt den perfekte pakke her, hvortil jeg købte et ark med blå ugler. Ydermere fik jeg gratis lidt Dotty-tapet med! Man har lov at være heldig! :)



Nu mangler jeg bare den sidste tapet-pakke med et stykke Mumibort, som jeg har købt af Mirjam. Jeg glæder mig :)

1 kommentar:

  1. Hvor køber du retro tapet henne...?! Når du altså ikke bytter dig frem til det!

    SvarSlet