Grøn gave

Jeg kender en rigtig sød pige, som snart har fødselsdag! Hun er rigtig glad for farven grøn, og fortjener en fin gave i anledningen af sin fødselsdag. Har længe sorteret alt det grønne plastik fra, og møjsommeligt flettet det lidt af gangen, så hun kan få den grønne taske i lige netop den størrelse hun ønsker :)


Jeg har stadig en smule plastik tilbage, som skal flettes og syes. Og mon ikke der snart kommer noget mere grønt plastik fra venner og familie!? Det tror jeg! God dag til alle!

5 kommentarer:

  1. hvor bliver den fin, hvad for noget papir har du brugt til den??
    har fået meget lyst til at prøve at lave en taske.
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hej Micha :)

    Jeg har brugt grønne chipsposer, grønt müslipapir, ærteposer, figenpålægs papir, skumbanans poser og diverse grønne vingummiposer.

    SvarSlet
  3. hvor mange tern går der til sårn en taske..??

    mvh Pia

    SvarSlet
  4. Det er meget forskelligt fra taske til taske. Men på denne taske bliver der brugt 48 tern på hver ring. Ind til videre er der 4 ringe, men jeg regner med at sy to ringe til på :)

    Kh Helene

    SvarSlet
  5. hvad skal jeg give til min vindende hun kommer på besøg hos mig snart og vi har ik set hindanden længe hun går nemlig på en anden skole hvad skal jeg give hende så hun bliver glad

    SvarSlet