Indtryk...

Inden jeg graver mig ned under min dyne, for at få sovet lidt oven på en fantastisk dag med bytterier, fantastiske mennesker, kreative genbrugssysler, P4 og seriøs mediedækning, vil jeg lige ud med en masse ord...

...Tak til alle, som slog et smut forbi! Jeg vidste ikke, at så mange følger min og min søsters færden og bruger 5 minutter her og der på at læse denne blog! Det glæder mig og varmer inderligt, at så mange kan bruge taskevejledningerne! Også et hjerteligt velkommen til nye læsere!

Og til sidst. Selvom jeg det meste af dagen var beskæftiget med slikpapir og en masse glade, nysgerrige og kreative med-bloggere samt andre folk, som slog et smut forbi, nåede jeg et par smut i byttehuset og på loppe-jagt. Jeg fik fundet en rigtig fin sættekasse ;) Den er nu vasket af, spartlet ud og slebet (den havde en del skavanker, men kostede sølle 80 kr!). Mere om den en af de kommende dage!

Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar