Levende Lørdag på P4 (opdateret)

Er netop blevet gjort opmærksom på, at P4 på lørdag sender live radio fra Store Byttedag! Pludselig blev jeg ringet op at en tilrettelægger, og det er nu aftalt, at min søster og jeg i løbet af dagen skal medvirke i et interview! Så kan du ikke komme til Store Byttedag, så indstil endelig din radio på P4 klokken 13:03 og noget tid frem! Skulle du være forhindret, kan du i den efterfølgende uge høre udsendelsen på Levende Lørdags hjemmeside!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Så kom vi sørme live i radioen! Først blev der reklameret for vores ene kurv, som nu skal ind og stå på miljøstyrelsens kontor. Senere interviewede Mikkel Tofte både min søster Simone, en gæst som flettede et armbånd og undertegnede. Begge dele kan høres indtil næste lørdag her! Samtidig kan artiklen på P4's hjemmeside læses her! (:

Mikkel Tofte tog også disse billeder af Simone og jeg:


5 kommentarer:

  1. Hvor sjovt at I kommer i radioen :D det glæder jeg mig til.

    SvarSlet
  2. Har lige hørt radio :) og skulle selvfølgelig straks ind og kigge :) Har selv prøvet at lave disse sjove tasker! Ærgerligt at jeg ikke selv er på den store Byttedag :) Godt gået til jer to! :)

    SvarSlet
  3. Hvor er I seje. Godt gået, piger.

    SvarSlet
  4. Hørte netop radio i dag...super initiativ!

    SvarSlet
  5. Ja Jeg hørte også radio idag, måtte lige ind og kikke på jers side, med det resultat fik ikke lavet andet end en lille pung af chipsposer tusind tak for den fine vejledning.

    SvarSlet