Når posten kommer

... Gemmer jeg altid kuverterne, hvis de er kraftige og brune. Som det fremgår af min blog, kommer posten rimeligt tit. Så det er efterhånden blevet til en del stykker kuvert. Det er jeg nu ved at udnytte, da jeg er begyndt at flette på en taske:




Herudover er dagen gået med at lave det sidste ved min sættekasse, som nu er blevet hængt op på min væg over skrivebordet. Jeg kan ikke undgå at smile, når jeg kigger på den. Mit genbrugsfund fra Store Byttedag til sølle 80 kroner, stråler nu af farve og glade motiver. Nøj hvor jeg er glad for, at jeg tog den med hjem ;) Lidt maling og tapet gør underværker! Døm selv!

3 kommentarer:

  1. Det er en superfin sættekasse!
    Den får også mig til at smile ;-)

    SvarSlet
  2. Har kun et ord: fantastisk :) Det er virkeligt hvad det er

    SvarSlet
  3. Hold fast hvor har du pyntet den fint! Lækre farver og motiver! Faldt lige over din blog, og melder mig da straks som følger! :D

    SvarSlet