Store-huedag i dag

Ja, så blev jeg også student! Efter tre års hårdt slid, kan jeg nu slappe lidt af og ikke mindst feste lidt igennem :) Så når i læser det her, render jeg sikkert rundt med min flotte studenterhue med peacetegns kokarde og hygger mig med en masse gæster, champagne, smørrebrød og jordbær! Derfor har jeg snydt lidt, og skrevet det meste af dette indlæg på forhånd. I skal jo ikke snydes ;)

Men posten har simpelthen været forbi igen. Denne gang med endnu en tapetpakke! Som jeg skrev i lørdags, har jeg gjort endnu et genbrugsfund, som min far og jeg er ved at male. En fin kommode, som snart er helt hvid. Men den skal have lidt tapet. Har brugt en del af sidste sending til min sættekasse, men nu er der fyldt op igen! Fik fundet ud af, at Mirjam lå inde med Mumi bort (jeg ÆLSKER Mumi). Heldigvis kunne jeg købe et stykke af borten samt en større omgang blandet tapet. Tak til Mirjam for det :) Så nu er mit depot fyldt lidt igen:


^Ja, endnu mere Dotty. Overvejer udelukkende at lime netop det tapet på kommoden! Andre kreative ideer modtages dog stadig med kyshånd! :D









8 kommentarer:

  1. Tillykke med huen...håber det gik efter planen,og at du nyder din nyvundne status!

    SvarSlet
  2. Tak! :)
    Det gik helt efter planen, og jeg nyder det SÅ meget!

    SvarSlet
  3. tillykke med huen.
    vil gerne høre hvor/hvordan man finder disse fine tapeter.

    SvarSlet
  4. Mange søde medbloggere sælger ud af deres tapeter via deres blog. Ellers kan du finde noget på Trendsales :)

    SvarSlet