Jagten på Erik Kold bøtter

I de varmeste timer på dagen, valgte jeg at begive mig ud på noget af en cykeltur i jagten på Erik Kold bøtter til mit kommende køkken. Er jo færdig som student lige pt, hvilket er svaret på, hvorfor der ikke lige sker på fantastisk meget på bloggen, så at flytte hjemmefra ligger nok ikke så langt ud i fremtiden.

Men efter 13 kilometers landevejskørsel på cykel i solskind, kom jeg frem. Det hele var dog hurtigt set, så slukøret måtte jeg cykle hele vejen hjem igen uden nogle Erik Kold bøtter. Alt i alt en tur på omkring 25 kilometer ad landevej. Med studenterhuen på selvfølgelig :) Men igen Erik Kold bøtter til mig endnu, ÆV!

2 kommentarer:

  1. Hej ;)
    I 2 har en rigtig fin blog.
    Jeg søgte lidt efter de der bøtter, og jeg fandt nogle på Trendsales, du kan købe :)
    Klik her
    Jeg ved ikke om det er dem du mener? :)

    ps. på Trendsales skal man have en bruger for at købe ting af andre..

    SvarSlet
  2. Tak for informationen :)

    SvarSlet