Det Blå Marked, Haslev















Fik tiltusket mig en plads i onklens og tantens bil, som i formiddags satte retning mod Det Blå Marked i Haslev. Sikke et mekka. KLART en tur værd! 12000 kvadratmeter
med genbrug, hobbyartikler, bøger, skrammel, cafeteriet og andre spændende ting. En utrolig dejlig beskæftigelse, selv hvis man kun har få penge med! For 65 kroner blev det til 2 Erik Kold bøtter, En Mumi tegneserie og det fineste glasæble, lavet som en skål. Endda pakket ind i et fint stofnet, så det ikke blev stødt. Genbrug på den skønneste måde :)

Den ene Erik Kold bøtte har et forkert låg i forhold til blomsterne på selve bøtten. Men for 30 kroner fik jeg begge herlighederne, som er yderst velholdt. Så vil jeg ikke brokke mig. Samtidig kom der besked fra moster. Flere bøtter indkøbt, i blå! WAUW!

4 kommentarer:

  1. Ja Helene det er et mekka at kommme derop, godt nok er det snart en del år siden jeg sidst har været der, men kom der tit for år tilbage og fik mange dejlige ting med hjem :-)

    Dine bøtter er bare så fine, og æblet også.
    Måske finder du en dag et løst låg i den rigtige farve hvem ved.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
  2. Ved du hvad dit æble "hedder" ? Vil så gerne finde sådan et men ved ikke hvad jeg skal lede efter på nettet

    SvarSlet
    Svar
    1. Der står desværre ingenting trykt på glasæblet. Så jeg kan desværre ikke hjælpe om oplysninger om det.

      Slet