Efterlysning

 

Eftersom jeg har rester tilbage af både mit lyserøde mumi-sengesæt, mine forældres gamle retrobetræk samt stof fra skjorter, bluser og et andet pudebetræk, har jeg besluttet, at jeg vil kaste mig ud i et patchwork projekt. Et vattæppe til at hygge med, når det engang bliver koldt igen!

Men efter at have vurderet mængden af mine genbrugsrester er jeg kommet frem til, at der langtfra er nok. Derfor søger jeg lidt forskelligt at kunne sy ind imellem. Primært Katvig, Hollys, Mumi, Småfolk og Marimekko. Men som studerende, lige pt ikke engang på SU, er penge ikke det man har i bunker. Derfor må jeg nøjes med at drømme om store stykker Marimekko stof. I stedet kan jeg efterlyse folk som ligger inde med små rester.



Efterlysning: Ligger du inde med stofrester af Småfolk, Marimekko, Holly, Katvig eller Mumi, de behøver kun at være 10 x 10 centimeter og helst i farverne lilla, lyserød, pink, rød eller orange, som du gerne vil sælge, så vil jeg UTROLIG gerne høre fra dig. Jeg har ikke rigtig noget at bytte med andet en slikpapirstasker i bunkevis, men ellers kan vi bare finde ud af en fornuftig pris. Jeg skal selvfølgelig nok også dække porto! :)

OPDATERING: Sådan ser projektet ud ind til videre. Jeg søger stadig stof. Især Småfolk, Katvig og pinke/orange retrostoffer.

11 kommentarer:

  1. Hej Helene

    Jeg har en masse retro rester i de størrelser og farver du efterlyser, bare ikke i de nævnte designs- jeg har dog en "bitte" rest af småfolk i gul med brun æble. og jeg bytter gerne til en af dine tasker. hvis dette har interesse kan du maile mig på: elinhclemmesen@sol.dk

    SvarSlet
  2. Det lyder virkelig godt! Sender en mail med det samme! Til andre læsere, leder jeg stadig efter Marimekko, mere Småfolk, Katvig, Hollys osv. :)

    SvarSlet
  3. Hej Helene. Jeg tror, at jeg kan klare lidt små stykker Marimekko. Send mig en mail hvis du er interesseret, så kigger jeg i stofbunken.

    SvarSlet
  4. Ej hvor skønt! Mail sendt!

    Mumi, mere Småfolk og især Hollys og Katvig har stadig interesse!

    SvarSlet
  5. Nyder meget din blog og dine tutorials, som du så gavmildt deler ud af, så jeg vil gerne kvittere med lidt "lapper", som du måske kan bruge. Send mig din adresse på min mail, så kommer det med posten. MVH Dorit

    SvarSlet
  6. Hej Helene. Jeg har Marimekko i rød (mini), sort (mini) og lilla (mini og alm unikko). Derudover har jeg en masse stoffer fra Stof og Stil. Du kan evt se stofferne på mine trendsales-annoncer (for bl.a. de tørklæder jeg syr) som der er link til på min blog. Jeg laver gerne en pakke til dig i bytte for en rød kaffepose-pung (Gerne overvejende i rød krydret med hvid og kaffebønner) :-)
    VH Jette / Kamma og Ko - stor beundrer af din kreativitet!

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  8. Tusinde mange tak Dorit! Det er virkelig, virkelig sødt af dig! Jeg har sendt dig en mail med min adresse.

    Det lyder som en fin aftale Jette. Jeg har en masse kaffeposer klippet ud og klar til store tern. Så hvis din pung må være i store tern, ja så kan jeg nemt lave sådan en. Så er det bare størrensen og lynlåsens farve, som skal besluttes!

    SvarSlet
  9. Hej Helene.

    Har ikke lige de nævnte stoffer, men har lidt lyserødt, lilla og andet på lager som jeg gerne vil kigge efter til dig når jeg kommer hjem fra ferie, så skulle du have interesse for at få lidt så skriv til mig. Er klar igen om ca. 14 dage.

    Hilsen Lene

    SvarSlet
  10. Ej hvor lyder alle jeres kommentarer bare godt! Er nærmest helt i chok over, at folk bare vil sende mig stof! Det er jeg virkelig, virkelig glad for! Også stor tak til jer som jeg lige pt er ved at bytte med! :)

    SvarSlet
  11. *hihi*

    Happened to see, that you has swapped with "Erleperle"... became curious of course and came over.
    Isn't that funny - I love Marmekko, the Moomins and hexagons as well!

    Must go on reading you lovely blog... bye for now!

    SvarSlet