Endnu en gang Erik Kold

Som flere nok har bemærket, er jeg på evig jagt efter Erik Kold plastikbøtter til mit kommende køkken. Bliver i så skide godt humør, når jeg i mine forældres køkken finder min mors bøtter i skabet. Laver jævnligt en Google billedsøgning, bare for at få lov at glæde mig lidt over blomsterne og farverne. Prøv selv at se her :) Fantastisk, ikke?

Ind til videre har der hverken været gevinst i de tre lokale genbrugsbutikker samt diverse loppemarkeder, kræmmermarkeder og garagesalg! Men jeg giver IKKE op men leder stædigt videre. Om det så kommer til at koste endnu en 25 kilometers cykeltur i bagende solskind og 25 graders varme!

7 kommentarer:

  1. haha og jeg har undret mig gevaldigt over hvem ham Erik Kold var :)
    Vil da holde udkig til dig, men er længe siden jeg har set sådanne bøtter.
    Er der nogle bestemte af dem du søger??

    SvarSlet
  2. Hej Micha og mange tak :)
    Det er specielt de store roede, som jeg leder efter samt en med en stor kringle paa, med teksten 'KAGER'.

    SvarSlet
  3. Jeg har flere gange set de mindre i orange og vist også brune med blomster, på vores lokale bagagerums salg. Men ved godt der er langt til lille Farsø ( ligger mellem ålborg og viborg)kender en der af og til har haft nogen til salg på trend sales. hilsen camilla

    SvarSlet
  4. jeg får på et tidspunkt rydet op i mine bøtter, skal da have dig i tankerne når nogen af dem må ud, (manden kan ikke lide dem, så det er en kamp af få lov at ha dem, overhovedet det at ha dem fremme;) kan godt frstå din kærlighed til dem og jo de er svære at finde. og tit når de dukker op er de ikke særlig pæne.nu ved jeg ikke hvor du er fra, men i køge er der en lille fin antik butik med en kælder fuld af fine skatte, og de ha masser af erik kold bøtter i skønne farver.

    håber du finder dine bøter snart

    Kh Sara

    SvarSlet
  5. Hej Sara. Mange tak!

    Der er et paent stykke vej fra Nordslaelland til Koege, men engang naar DSB er faerdig med deres togspors renovering, kunne jeg sagtens finde paa at smutte paa en togtur!

    Erik Kold boetterne er nemlig rigtig fine, ja. Og sommerlige ;)

    SvarSlet
  6. har lidt blå og en del hvide til salg på frusommers.dk - du er velkommen til at kigge forbi;)
    kh fru sommer

    SvarSlet
  7. Hej. Jeg har en del erik kold dåser jeg skal af med. Også en del store røde. Du kan evt maile mig; blomstertrolden@ hotmail.com. hilsen rie

    SvarSlet