Endnu en kaffekurv

En masse mennesker samler flittigt kaffeposer til mig, og KÆMPE tak for det! Fornemmede på Store Byttedag, at der var stor efterspørgsel på dem, men før jeg begynder at lave flere til andre, fletter jeg lidt på min egen KÆMPE kaffekurv. Det er den største kurv jeg har forsøgt at lave, men det ser bestemt ud som om, at det lykkes


Størrelsen på kurven er nøje afmålt efter mine hvidmalede ølkasser fra loftet på det gymnasium jeg nu er total færdig med. Jeg mangler stadig at flette kurven lidt højere, men det ser da allerede lovende ud:

5 kommentarer:

  1. Den bliver da bare rigtig fin...

    Har lige set en butik, hvor de sælger sådan nogle flettede tasker... så der må være efterspørgsel efter det... ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er vildt imponeret over din kreative indslag.....jeg kommer til at følge din blog fremover og kopierer dine idéer:-)

    SvarSlet
  3. Super flot og så mange fine ideer ...

    SvarSlet
  4. Tak alle 3 :-)

    I skal vaere saa hjerteligt velkommen!

    SvarSlet
  5. Den er super skøn den kurv der!

    SvarSlet