Gave fra Moster

Det er efterhånden blevet en fast tradition, at jeg modtager masser af gaver, når familien bliver samlet. Gaverne består af slikpapir, kaffeposer osv. Især moster er en dygtig leverandør. Forstår næsten ikke, at hun kan samle så meget! Hun må have sat mange samlere i sving! Men i går bestod min pakke af noget mere! Fik besked på at åbne posen og tjekke, hvad der lå øverst. Og hvilket syn! Tre gange farverig Erik Kold i flot stand. Bestilte ikke andet en at nyde dem i går. Og nu ved jeg, at der snarligt er en stor hvid bøtte på vej fra Micha, som var så sød at købe den til mig, da hun fandt den på sin ferie! Så mange tak til moster og Micha :)

3 kommentarer:

  1. du kan tro jeg får en sendt afsted når jeg kommer hjemad :)
    Var på genbrugsmarked i dag, der var altså også bare super mange, desværre var jeg i tvivl om hvilke jeg kunne købe og til prisen, men det er et marked der turneere lidt rundt omkring på fyn og i jylland, så ligger tider og steder op senere på min blog, så hvis du kender nogle på de kanter kan du roligt sende dem afsted, kommer desværre ikke selv afsted igen :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hei. Så fin blogg du har, jeg oppdaget den i dag. Du er jo så kreativ og flink. Masse bra inspirasjon. Jeg legger meg til som følger jeg. Kikk gjerne inn til meg om du har lyst også. Legger du igjen en kommentar blir jeg hoppende glad. Hilen Wilhelmine i Norge

    SvarSlet