Haribo, den er go!

Jeg havde egentlig flettet en slikpapirstaske udelukkende bestående af farverige Hariboposer til min søster. Hun havde ønsket sig den længe. Men da hun så så, at man kunne lave dem endnu mere farverige, ved at vendte nogle led "forkert", måtte hun indrømme, at hun faktisk hellere ville have sådan en. Så nu er det på den igen, igen. I lørdags fik jeg heldigvis hele 26 Hariboposer. De er nu vasket, klippet ud og smidt hen i en skuffe, hvor de venter på, at der kommer lidt flere stykker til, så tasken kan blive super farverig! Derfor kan jeg nu sælge den nedenforviste taske. Utrolig farverig, men ikke nok til min søster. Den er udstyret med en hvid lynlås. Tasken kan blive din for 300 kroner + 35 kroner i forsendelse. Forsendelsen dækker en bobleplast kuvert og porto. Interesserede kan sende en mail eller skrive en kommentar. Det er først til mølle princippet, som gælder her. Sov godt, jeg vil smutte hen i min seng og holde min røde og pinke Marimekko-betrukkede dyne med selskab :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar