Hvis hunde kunne synge!?

Har lige siden jeg var lille været vild med Kaj og Andrea, og jeg kan bestemt stadig og smile og få mig et godt grin over sangene og de nyere afsnit. Har gennem det sidste stykke tid nynnet denne sang af fuglen og frøen. Hvis hunde kunne synge... Selv min families hund er begyndt at lytte med, fordi sangen indledes med hundehyl og lyde.

Familiens hund, en sort gammeldags labrador (40 kg), guffer dagligt en del tørfodder og smider legetøj rundt i hele hytten. Nu man alligevel betaler en del for Pedigrees tørfodder, hvorfor så ikke folde en stor kurv af poserne, så man slipper for at vælte over gamle hudben og tilsavlede bolde?



Familiens firepotede ven har i dag begavet mig med endnu en tom tørfodderpose, og på den måde bidraget til sin kommende legetøjskurv! :)


2 kommentarer:

  1. Det er nogle rigtig fine ting du laver, er virkelig misundelig! :) Jeg har selv prøvet, men det kræver noget øvelse fra min side af, eftersom leddene ikke blev lige store og derfor ikke passede sammen.
    Men hvilket materiale er nemmest at bruge, hvis man er nybegynder? Og forresten, hvor mange Capri Sonne juice brugte du til den taske, du har lavet med dem? :)

    SvarSlet
  2. Altsaa hver Capri Sonne juicepose bliver til to tern, hvis man kun bruger forsiden. Der er omkring 30 tern paa en ring, og jeg har brugt 7 ringe. Altsa i alt omkring 210 tern, som er omkring 110 Capri Sonne juiceposer. Saa der skal drikkes igennem ;)

    Det letteste at flette af vil jeg sige er Haribo eller Pingvin slikpose plastik.

    Kh Helene

    SvarSlet