Ny taktik

Til de øvede, som efterhånden har fået lavet et par tasker, kan følgende anbefales. Når man fletter led, kan man ende med et led, som er super farverigt på den ene side og super kedeligt på den anden side. Måske ender man med at have en side af et led med kun sort og hvidt tekst på. Så kan man, så at sige, vende leddet forkert. Altså sætte leddene sammen, efter motivet. Det tager lidt mere tid, at stikke led igennem den "komplicerede" side, men resultatet er faktisk ret godt! De tidligere tasker, som jeg har lavet af Haribo slikposer, har altid haft kedelige tern indimellem. Men med den nye taktik, kan alle farverne vende ud af som her:



Jeg er lige blevet færdig med ovenstående taske/pung. Nu vil jeg snart spænde min hund for, og drage på en lille tur ud til min tante. Hun har ønsket sig pungen og fortjener den! :)

2 kommentarer:

  1. hvordan laver man et armbånd af den slags? vil i ikke skrive et link, eller lægge en brugsanvisning -trin-for-trin- ud ???

    SvarSlet