Sommer og Mumi

Efter at have samlet energi 2 uger i solrige Bulgarien, har jeg fået ryttet op og gjort status over alle mine halvfærdige genbrugsprojekter. En masse plakater med ynglingsbandet Nephew er røget ned, og mine store Marimekko Unikko blomster i røde og orange farver fra plastikposer er røget op på væggen og det matchende sengetøj er på. Nu skal jeg bare have syet pudebetræk af nedenstående dug, arvet af en reservebedste. Elsker farverne og de mange blomster:



Under besøget i Bulgarien løb jeg tør for læsestof. Tog en tur med elevatoren op og ned på alle hotellets etager og erfarede, at efterladte finske magasiner og ugeblade havde indtaget alle etagerne. Samlede mig et lille udvalg for at gå på jagt i dem efter kreative ideer og farverige billeder. Samtidig banker mit hjerte for Marimekko Unikko-blomsterne, så havde et håb om, at de fandtes i bladene. Jeg fandt dog mest af alt Mumi. Troede faktisk, at jeg havde lagt min Mumi-mani lidt bag mig, selvom min væg lige pt er dekoreret med Mumibort. Men nu lever den, altså min Mumi-mani, bedre end nogensinde. Er sågar ved at overveje en tur til Mumidalen lidt uden for Åbo, Finland. Efter at have sakset Mumier ud af en masse blade, fandt jeg et kun lidt brugt Mumi sengesæt til salg på DBA. Det måtte ejes til puder. I dag er det blevet hentet, og i løbet af næste uge, skal det omsys til nogle dejlige pudebetræk. Afslutningsvis må jeg tilstå, at jeg er begyndt at holde øjnene åbne for Mumi-figurer til sættekassen og Mumi-stof til flere puder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar