Tasker til salg

I forbindelse med blandt andet Store Byttedag, fik jeg opbygget mig et temmelig stort taskelager. Løbende kommer der mange flere tasker til, og mit lager kan ikke rumme så mange. Når man kun har et værelse, er pladsen til oplagring begrænset. Derfor skal der hele tiden sælges ud af taskerne, så der kan blive plads til nye varianter. Taskerne på alle billederne er færdige og klar til at sende. Så finder du noget du synes om, er du velkommen til at smide en kommentar eller sende en mail.

NY!

Kurv af: Sorte/grå/sandfarvet kaffeposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Diameter: 21 cm
Dybde: 14 cm (fra lynlås til bund)
Pris: 350,- + porto

NY!
Taske af: Sorte, grønne, hvide og grå kaffeposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 14 cm
Dybde: 11 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Sort lynlås.
Pris: 200,- + porto

NY!
Taske af:
Sorte kaffeposer uden tekst.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 14 cm
Dybde: 11 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Sort lynlås.
Pris: 200,- + porto

NY!
Taske af:
Hvide Frellesen kakaoposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 14 cm
Dybde: 11 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Hvid lynlås.
Pris: 200,- + porto


Taske af: Røde kanel giffel poser.
Ternstørrelse: Mellem (1 x 1 cm)
Længde: 14 cm
Dybde: 10 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Hvidt stof med metal lynlås
Pris: 200,- + porto


Taske af: Sorte Cafe Noir kaffeposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 14 cm
Dybde: 11 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Sort
Pris: 200,- + porto


Taske af: Blandet plastik.
Ternstørrelse: Mellem (1 x 1 cm)
Længde: 26 cm
Dybde: 12 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Grøn
Pris: 350,- + porto


Taske af: Sorte og røde kaffeposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 27 cm
Dybde: 17 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Sort
Pris: 350,- + porto


Taske af: Kaffeposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 20 cm
Dybde: 14 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Postkasserød
Pris: 250,- + porto


Taske af: Sorte og guld kaffeposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 27 cm
Dybde: 14 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Sort
Pris: 300,- + porto


Taske af: Chipsposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 20,5 cm
Dybde: 13,5 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Hvid
Pris: 250,- + porto


Taske af: Müslibarpapir i brune, grønne og blå farver.
Ternstørrelse: Mellem (1 x 1 cm)
Længde: 30 cm
Dybde: 13,5 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Brun
Pris: 300,- + porto



Taske af: Chipsposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 24 cm
Dybde: 13 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Hvid
Pris: 250,- + porto




Taske af: Hvide Frellesen kakaoposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 26 cm
Dybde: 14 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Hvid
Pris: 250,- + porto



Taske af: Chipsposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 24 cm
Dybde: 14 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Hvid
Pris: 250,- + porto



Taske af: Pick Up kiks.
Ternstørrelse: Mini (0,9 x 0,9 cm)
Længde: 10,5 cm
Dybde: 7 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Mørkeblå
Pris: 150,- + porto


Taske af: Blandet plastik. Eksempelvis grøntsagsposer, chokoladepapir, påskeslik osv.
Ternstørrelse: Mellem (1 x 1 cm)
Længde: 26 cm
Dybde: 12 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Lys lilla
Pris: 350,- + porto


Taske af: KIMS peanuts poser.
Ternstørrelse: Mellem (1 x 1 cm)
Længde: 12 cm
Dybde: 9 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Sandfarvet/guld
Pris: 150,- + porto



Taske af: Chipsposer.
Ternstørrelse: Mellem (1 x 1 cm)
Længde: 19 cm
Dybde: 12 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Mørkeblå
Pris: 250,- + porto


Taske af: Chipsposer.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 33 cm
Dybde: 15 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Postkasserød
Pris: 300,- + porto


Taske af: laminerede kuverter.
Ternstørrelse: Stor (2,3 x 2,3 cm)
Længde: 26 cm
Dybde: 14 cm (fra lynlås til bund)
Lynlås farve: Sort
Pris: 250,- + porto




41 kommentarer:

  1. Hej, Totalt fede ting du laver. Jeg vil meget gerne købe en Haribo taske, hvis du har en tilbage?

    Mange hilsener

    Louise

    Du må meget gerne skrive til mig på
    louisewesselhoff@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. Det er en fin ny side du har lavet. men på din gamle side havde du links til sider du selv læste dem kan jeg ikke finde. har selv lige fundet en genial side "rokken.dk" der rummer alt inden for håndarbejde og genbrug. Tænkte straks på om den kunne være noget for dig.
    hilsen Camilla

    SvarSlet
  3. Har du ikk nogen i helt sølv?? Hvor de gerne måler 14 i længden. 10 i højden og 5 i breden??

    SvarSlet
  4. Jeg er faktisk ved at lave en sølv taske i den farve. 5 i bredden er dog lidt bredt. Tror den jeg laver er en smule tyndere. Men send mig en mail, så sender jeg gerne et par billeder ;)

    SvarSlet
  5. her er min mail: kamilla_nielsen316@hotmail.com
    Jeg vil gerne se nogle billeder af den sølvfarvede :)

    SvarSlet
  6. kunne du måske lave nogen ud af marabou?

    SvarSlet
  7. Det har jeg lavet, men den er solgt ;)

    SvarSlet
  8. Ja, selvfølgelig kan man lave mønstre også - genialt! Kan allerede se flere mønstre for mig, bare ternene et små nok :-)
    Har sendt dig en pakke med lidt stof i dag.

    SvarSlet
  9. Hej. Jeg laver også de her tasker, og din vejledning til sammensyning er meget nemmere end det jeg først fik vist, så det er alle tiders. I sidste uge kiggede jeg lidt på dem de havde i Salling, og der er nogle af dem der har en anden facon. De er brede i bunden og "alm" i toppen. Ved du hvordan man får sådan en facon? Det kunne jeg nemlig godt tænke mig at prøve.

    Mvh Mette

    SvarSlet
  10. Mange mange tak Dorit! Det er virkelig sødt af dig! :)

    Til Mette. Det er desværre ikke lykkedes for mig at gennemskue teknikken i en "flad bund". Men jeg arbejder bestemt på sagen!

    Kh Helene

    SvarSlet
  11. hejsa:-)
    ville høre om du laver punge, og hvad er prisen for det?

    Venlig hilsen

    Anette

    SvarSlet
  12. Jeg laver punge, ja. De koster 150 kroner :)

    SvarSlet
  13. Du laver en flad bund, ved at sætte en række i midten af den nederste ring

    Venlig hilsen Lilian

    SvarSlet
  14. Smukt arbejde, hvor lang tid tager det at lave en ??

    VH Tina

    SvarSlet
  15. Hej Lilian. Det har jeg forsøgt mig med, men det ender altid med, at det sidste led i den indsatte kæde sidder løst, da det jo ikke har endnu et led at blive holdt på plads af. Hvis du har nogle billeder af en taske med flad bund, kunne jeg mægtig godt tænke mig at se billeder af den eventuelt pr. mail. Men tak for tippet!

    Hej Tina. Jeg bruger cirka et halvt til et helt døgns tid på at rense, klippe, folde og samle en taske/pung/kurv :) Så der skal bestemt noget tid til hver og en af tingene!

    SvarSlet
  16. Desværre, jeg laver ikke selv taskerne, kender bare flere der gør.
    Jeg hækler istedet tasker af pull-rings (de små ringe, man trækker i, for at åbne dåseøl og sodavand) Det er desværre noget omfattende, at beskrive hvordan, men skulle du komme til Århus engang.....

    Venlig Hilsen Lilian

    SvarSlet
  17. hej hvordan sætter man dem sammen

    SvarSlet
  18. Hold da op... :O

    Jeg synes du laver helt fantastiske ting! Må helt sikkert forsøge mig med en flettet taske.

    Jeg følger med i fremtiden!

    TAK fordi du deler ud :)

    SvarSlet
  19. Hej Helene.

    Ang. at sætte bund i taskerne og en top så send mig din mail adresse så vil jeg gerne sende dig et par billeder af min store cocio taske, som er lavet af ca. 2000, af de små felter på 11 * 5 cm.

    SvarSlet
  20. hej kan du måske lave en i sølv og lidt farver fx. ping, blå og grøn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvilken størrelse taske og tern tænker du på? Og hvilket mønster ikke mindst?

      Slet
  21. Længde 10.
    Dybde 8
    Terne må godt være 13 brede og 6 længde

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen. Det burde sagtens kunne lade sig gøre.
      Kan jeg ikke få dig til at sende mig en mail, hvor du beskriver beskriver hvordan du vil have mønster med grøn og blå mellem det sølv. Samtidig må du gerne vedhæfte et billede af de farvenuancer du tænker på.

      Slet
  22. Brede 10
    Dubde 8
    Tern længde 13 og brede 6

    SvarSlet
  23. Hvad ville det koste

    SvarSlet
    Svar
    1. Dog kommer det an på hvilket mønster du har i tankerne.
      Er det er super detaljeret mønster, 200 + porto.
      Er det bare blandt grøn, blå & sølv, 150,- + porto

      Slet
  24. Og hvad er din mail.

    SvarSlet
  25. Den skulle gerne stå i højre side af skærmen: genbrugblirguld(a)hotmail.com

    SvarSlet
  26. Hej med dig hvad koster en mobil pung.
    Fra sisse

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Sisse. Skal lige være sikker på, hvad du mener med en mobilpung?
      Under menupunktet "shop" øverst, kan du se hvad jeg tidligere har flettet og solgt. Er det mon noget i stil med en tidligere model?

      Slet
    2. Det skal bare bære en lille en hvor en iPhone 4 kan være i. Fra sisse

      Slet
    3. Uden at kende de præcise mål til en iPhone, så koster den mellem 150,- og maksimum 200,-.
      Alt efter om det skal være med mønster eller ensfarvet.

      Slet
  27. Det Skal bare være en hvor der kan være en iPhone 4 i. Fra sisse

    SvarSlet
  28. Ok men det er det er jo det samme få en taskers sisse

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har et par mindre tasker til salg allerede. Målene står ud fra billederne på salgssiden.
      Så kan du sammenligne med målene på din iPhone og se, om mobilen kan være i pungen.

      Slet
  29. Hej kan man byde på taskerne kys fra Anne-sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Under menupunktet "shop" kan du se hvilke tasker jeg pt har til salg. Her står også priser.

      Slet
  30. Jamen kan man byde fra Anne-sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Taskerne er til salg for de priser som står angivet.
      Nej. Jeg leger ikke auktionshus :o)

      Slet