B for bytteri og t for tapet!

Tilbage efter en hård weekend. Op og på arbejde 05:30 både lørdag og søndag samt et bryllup efter arbejde lørdag. Efter 14 timers god søvn, ja så min kreativitet og jeg klar igen! I dag står i slikpapirstasker og kurves tegn. Foreløbig er denne taske lavet færdig. Den skal sendes til hende her, som i bytte har sendt mig de dejligste stoffer (de bløde af slagsen) til mit patchworktæppe.

Herefter vil jeg igen hellige mig arbejdet med at lave min kurvevejledning færdig! I er en hel del som venter på den!

I aften skal min store sættekasse males for sidste gang. Så kommer det sjove, nemlig legen med alt tapetet og papiret. Nåede lige at bestille lidt på hjemmesiden Papirogtapet inden siden "gik på ferie". Og se hvad posten lige har leveret. En hel bunke herligheder. Jeg mangler dog stadig Mumi. Har du en sød Mumi fra en børnebog, noget tapet eller et mindre billede, som du kan undvære, så kontakt mig endelig!!!


6 kommentarer:

  1. Jeg skal selv bruge dagen på kreativt arbejde.. Så kan bare sige god fletning :)

    SvarSlet
  2. Held og Lykke med studiet når du kommer dertil. Og wouw, nogle herlige ting du får kreeret.

    SvarSlet
  3. Mange tak :)
    Og I må også ha' en fantastisk kreativ dag!
    Kh Helene

    SvarSlet
  4. sikke en masse lækkert tapet :)
    God fornøjelse!!
    KH Micha

    SvarSlet
  5. Hej Helene
    Glæder mig til at modtage tasken :-)
    Den ser flot ud.
    VH Jette

    SvarSlet
  6. Mange tak Micha :)

    Synes også tasken er blevet super fin! Håber du bliver rigtig glad for den Jette! Lige så glad for den, som jeg er blevet for stoffet!

    SvarSlet