En hæklet kage

Som jeg skrev tidligere, har jeg ved lidt øvelse fundet ud af, hvordan jeg tyder og følger mindre hækleopskrifter. Jeg har længe savlet over kageopskrifter på nettet og blogge, så nu forsøger jeg mig lidt frem. I går aftes blev det til denne lille kage + en magen til og to jordbær. Jordbærene er hæklet efter denne danske opskrift mens kageopskrifterne hovedsageligt er engelske. På sigt må jeg vidst have fundet en kageopsats på et loppemarked eller noget, så alle kagerne kan komme frem og pynte et sted...

4 kommentarer:

  1. Uhm en lækker kage da. Den er blevet rigtig fin. Jeg har også selv haft et flip med at hækle kager, synes det er et sjovt og overskueligt lille projekt. Jeg har lavet en opskrift på hæklede OREOS. Hvis du har lyst til at prøve den finder du den på min blog. Glæder mig til at se flere kager fra dig.

    SvarSlet
  2. Tak for tippet om opskriften! Super dejligt at du vil dele den! Tror jeg vil forsøge at hækle min egen portion OREOS til aften :o)

    SvarSlet
  3. flot kage ville ønske jeg selv kunne hækle

    SvarSlet
  4. Ihh sådan en ville jeg også kunne hækle, men det eneste jeg kan finde ud af pt er oldemors firkanter... fnis.. er den svær at hækle??

    SvarSlet