Bamse og Kylling til salg (opdateret)

Forelskede mig hovedkuls i dette sæt babysengetøj med Bamse og den elsklige Kylling. Havde egentlig en ide om, at jeg skulle sy lidt til værelset eller måske noget til niecen af det. Men jeg nænner simpelthen ikke at klippe i det. Sengesættet har aldrig været brugt, men har ligget og fået et utydeligt skjold på den ene side af dynebetrækket. Jeg tror umiddelbart at det kan vaskes af, men har ikke forsøgt. Farverne er skarpe og jeg kan ikke finde andre pletter på det. Selv bindebåndene på hovedpuden og i enden af dynebetrækket er intakt.

Derfor er jeg blevet enig med mig selv om, at jeg ikke vil beholde det. Der går nok alligevel en del år, før jeg måske selv ender som mor. Så jeg håber på, at en af jer derude har en lille en, som kunne blive rigtig glad for sådan et sæt. Skriv en kommentar eller send en mail :-) OPDATERET: Sengesættet er "bortrejst" :-)

EKSTRA INFO: Jeg har smidt en kurv til salg på min salgsside.

7 kommentarer:

  1. Helene det er ikke et juniorsengesæt med de mål, men et babysengesæt, øv barnebarnet er ved at skulle op i noget større.
    Men håber du kommer af med det. For det er rigtig sødt. :-)

    SvarSlet
  2. Tak for info :) Jeg retter lige så!

    SvarSlet
  3. er det satdig til salg? :)

    SvarSlet
  4. Du må meget gerne sende mig en mail til malene@jubii.dk

    SvarSlet
  5. Hvis det stadig er til salg, kan jeg så ikke lige få dot nr. eller noget? - Jeg er VIRKELIG interesseret!

    SvarSlet
  6. Eller en mailadresse. Jeg hedder katrine, jeg er 16 år.

    SvarSlet
  7. Hej Katrine. Sættet er desværre solgt.

    SvarSlet