Bytte bytte købmand

Jeg har byttet en KIMS peanutspung med Ditte fra Smykkestykke, og se så lige hvad jeg fik til gengæld. Lækker donutring plus et tilhørende halskædevedhæng. Pyntet med hvid og lyserød glasur, man er vel en lyserød-tilhænger ;o) selv indpakningen plus silkebåndet var pink!! Herudover et filurvedhæng til en halskæde MUMS. Og sidst men ikke mindst smukfidusøreringe + hårspænde. Perfekt, da jeg hjælper til på DR's ungdomsside kaldet SKUM (www.dr.dk/SKUM). Mon ikke sættet ryger på til det kommende moderatormøde i oktober, det vil passe perfekt!!

Herudover kom posten slæbende med en stor pakke til.
Lone har nemlig været så venlig at samle masser af kaffeposer, slikpapir og Capri Sonne juiceposer til mig længe. Og det kom med posten i dag. Så nu er der lidt flere materialer til kurve og tasker! Mange, mange tak :o)

Dagen i dag skal bruges på at hækle nogle muffins, tænk jeg har fundet ud af at tyde lettere opskrifter helt selv, uden tantes hjælp! STORT fremskridt! Min lyseblå flagranke venter også på at blive syet sammen og min kommende ølkasseskammel skal males endnu en gang!

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting du har fået... sikke nogle skønne halskædevedhæng :)
    og lækkert med al det papir du har fået fingre i... :)
    God fornøjelse :)
    KH Micha

    SvarSlet
  2. Hej Helene

    Godt at det nåede frem. Jeg har også modtaget pungen og er rigtig glad for den. Det er helt klart min nye yndlingspung.

    Mange tak for en god byttehandel.


    Du kan se mit indlæg her:

    http://smykkestykke.blogspot.com/2010/08/har-byttet-mig-til-en-dejlig-pung.html


    Kærligst fra Ditte, Smykkestykke

    SvarSlet