Det snart daglige genbrugsvisit

Ja, så har jeg været i byens tre genbrugsbutikker igen. Det sker snart dagligt! Føler bare, at jeg går glip af en masse, hvis jeg ikke kommer der tit. Får en gang imellem følelsen af, at der er det fedeste stof eller lignende, som venter på mig. Når jeg så griber cyklen eller følges med hunden, ja så er der ikke det store. Men denne gang, var der lidt. Fandt tre rammer i træ og en pose glaskugler til min lampeprojekt. Alt i alt brugte jeg hele 45 kroner! Utrolig billigt!

Aftenen skal bruges på at male en af disse rammer samt min sættekasse hvid. Sættekassen får sidste gang maling, regner jeg med. Derefter skal jeg have gang i pink og forhåbentlig lidt turkis maling. De andre rammer skal have lidt knald på :) God aften til alle jer, som læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar