Endnu en fantastisk dag, endnu en Erik Kold bøtte

Endnu en fantastisk dag. Solen har skinnet og min humør har gjort det samme, hvis man kan sige at et humør kan skinne!? Både rengøring, masser af besøg og hygge er nået. Selv lidt tasker og kurve er blevet flettet. Forsøger at danne mig et overblik over tingene til Avedøre-arrangementet!

Jeg har dog også lige nået at købe endnu en fin Erik Kold bøtte af hende Rikke. Det vrimler med for tiden med bøtter både på bloggen og mit værelse, heldigvis fristes man til at sige. Har allerede otte farverige herligheder på min hylder og 4 på vej fra moster. Det er ved at blive en hel afhængighed! Men man kan da ikke andet end at blive i godt humør over alle disse farverige herligheder. Se nu den brune og gule med kløverne fra i dag. Sammen med Michas gave, den gennemsigtige med røde blomster... Dem må jeg eje flere af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar