Kalenderdekoration

Et helt nyt skoleår er lige ved at begynde, så en ny studiekalender er blevet indkøbt, selvom jeg ikke har helt styr på studieplanerne endnu. Forsiderne passer mig aldrig helt, så det første jeg gør er altid at lave mig en ny samt en bagside. Denne gang er det gået ud over en kiksæske med Mummi og familie. Jeg har bare ikke andet i hovedet end de trolde lige for tiden! :)

Har for længe siden købt en anden sættekasse på et kræmmermarked. Har besluttet mig for, at den også skal males og have tapet. Masser af Mumibilleder, mumi gavepapir og mumitapet! For 5 minutter siden gik det op for mig, at det finske postvæsen hele 5 gange har optrykt Mumi-frimærker. Hvor sødt ville det lige være at eje sådanne og sætte dem i en fin malet ramme? Jeg leder med lys og lygte efter en pindeven i Finland, som kan sætte Mumi'er på en kuvert og sende dem til adressen :) Ender snart med at have forvandlet hele værelset til noget der mest om alt ligner mumidalen eller et museum om Mumi og familien. Den Mumi-mani dog!

2 kommentarer:

  1. Hej Helene

    Du behøver ikke nødvendigvis en finsk penneven - selvom du måske ad den vej kan finde en mummi-afficionado at dele din passion med :-) - for du kan faktisk købe frimærkerne på nettet:

    https://verkkokauppa.posti.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&pagenr=10

    En lille booklet med seks frimærker - måske er der andre, hvis du surfer lidt rundt i shoppen.

    Mvh. Lene

    SvarSlet