F for får, B for broderi!

I dag bliver dagen, hvor i får lejlighed til at lære en anden side af min kreativitet at kende. Jeg ELSKER at brodere, hvis jeg vel og mærket selv kan bestemme mønstret og farverne på garnet. De færdigpakkede mønstre med stof og tråd siger mig ikke meget. Men kan jeg selv få lov at rode lidt med forskellige farver, ja så kommer der faktisk flotte ting og sager frem i dagens lys :) Engang havde byen hele fire genbrugsbutikker, nu må alle os med trang til genbrug nøjes med tre. Desværre var det den butik som lukkede, der havde det største udvalg af alverdens ting, blandt andet broderigarn og stof. Elskede at bruge timer derinde med at kigge deres gemmere igennem. Sammen med min søster har jeg flere gange tømt deres kasser med broderigarn, frimærker og aidastof, så mit broderilager er stort, meget stort! Legen med garn, nål og stof har blandt andet medført en klokkestreng til niecen med Hafferlaffer og babyting og senest har to får inspireret af tegneserien F For Får set dagens lys. På sigt skal de blive til en hel flok, som forhåbentlig får en lysegrøn genbrugsramme at hænge i! God genbrugslyst :)

6 kommentarer:

  1. Åååååååh hvor er de DEJLIGE Helene!!!! :')

    SvarSlet
  2. De er bare søde, jeg er nu også bare vild med får og lam....

    SvarSlet
  3. kan man købe en kopi af mønstret.

    SvarSlet
  4. Jeg har selv tegnet mønstret til fåret til højre på ternet papir med tuscher, så der står ikke opgivet nogle farvekoder til garn. Fåret til venstre er en frifortolkning af mit første får, det er lidt anderledes. Men hvis du kan leve med det, så ja :)

    SvarSlet
  5. undskyld det sene svar, men ja jeg vil gerne bede om en kopi, kan bytte med moget af et mummi billedlotteri(kan ikke helt huske hvormange brikker der er tilbage men ved de ikke er der alle sammen.kan sende det og en frankeret svar kuvert. hilsen camilla

    SvarSlet
  6. kan jeg købe dette mønster af dig? er helt forelsket i disse to :-)

    SvarSlet