Flagranke

Nu har jeg set så fantastisk mange lange blomstrede, farverige og smukke flagranker dekorerer hjem via billeder her i blogland, at jeg selv har bestemt mig for at lave et par.

Den første og nu færdige ranke er ynglings farverne orange, lyserød, lilla, brun og pink. Den er egentlig tiltænkt værelset, men den ryger dog lige en tur med mig til Avedøre d. 11. september først. Her skal den pynte på min stand til bibliotekets Store Byttedag!

Har netop nu gang i en blå en også. Den er lidt kortere men bestemt lige så dekorativ. Først var meningen, at det skulle være en gave. Men nu er jeg altså kommet til at holde lige så meget af den som af den lange på billedet. Mon ikke det bliver en keeper, det tror jeg ;o)

3 kommentarer:

  1. Hvor er den flot! Er de svære at lave de ranker?

    SvarSlet
  2. Nej.. Ellers havde jeg ikke kastet mig ud i det :o) Er bestemt ikke en verdensmester ud i sykunsten. Det tager bare lidt tid, men er faktisk meget hyggeligt arbejde! :)

    SvarSlet