Genbrugsgine

Så brugte jeg den igen, min elskede gine :) Fandt selve ginen i storskrald, men efter en grundig afvaskning med en balje sæbevand og en skuresvamp samt med betrækket en tur i vaskemaskinen, ja så var den god som ny. Underdelen fik min dejlige far lavet ved hjælp af et kosteskaft samt en plade gemt fra vores gamle køkken vist. Så nu står den rigtig godt fast! Der går ikke en eneste dag, hvor jeg ikke beundrer mit genbrugsfund og min fars kamp for at lave en solid fod. Ginen er rigtig tit behjælpelig og faktisk utrolig dekorativ. Sidst i forbindelse med sidste skoledag, hvor jeg kreerede det lyserøde megatyldskørt, som nu er pyntet med et par sommerfugle :)

ynglings t-shirten er bare sat på for nydelsens skyld. Teksten omhandler ynglingsbandet Nephew og deres bassist, Kasper. Bare kaldt Kasse. Derfor skriften ;) Vidst kun brugt til en koncert, men alligevel en ting som frembringer en fantastisk masse gode minder fra alle de 32 koncerter, som det efterhånden er blevet til

1 kommentar:

  1. Er glad for jeg blev fast læser af din blog. Den er så positiv at læse.

    Og og og er selv helt vild med nephew har dog kun oplevet dem live 4 gange kan være det kan blive til lidt mere når alle mine barsler på et tidspunkt er overstået....

    Forsæt som du gør nu glæder mig altid til at se hvad du nu har fundet på

    SvarSlet