Heldige Helene...

... Kaldte jeg mig selv, da min klasse en af de første dage i 1.g legede navneleg med vores overklasse. Find et ord med dit navns begyndelsesbogstav og sæt der foran dit navn. Husk nu så mange fra din nye klasses navn + forord. Mit blev tit glemt, men husker det nu selv :) Nu er gymnasietiden dog forbi, men mit held slår heldigvis stadig til, hvilket er sket i dag. Jeg har vundet Mirjam Theresas fantastiske give away. Så nu er denne smukke Royal Copenhagen underkop i Musselmalet helblonde på vej til mig...

Må indrømme at jeg blev så begejstret for billedet af underkoppen, at den er ved at blive malet i stort format på lærrede. På samme lærrede kommer også Hr. og Fru Mumi, lidt Marimekko, Hattifnatter og farver... Og nu ser det jo ud som om, at jeg får originalen at male efter! NØJ jeg ser frem til at få den ind på mit værelse!!! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar