Hæklede kager til kaffen

SÅ! Jeg har fået lånt mig en kageopsats af min kære farmor til mine hæklede kage-herligheder. Ind til videre på det øverste og nederste fad:


1 x træstamme
2 x donuts
2 x cupcakes
1 x isdessert + 2 ekstra kugler

Herudover hækler jeg på en donut mere, efter en super enkel opskrift Betina var så sød at sende. Samtidig har en Oreo kiks også set dagens lys, og 2 til er på vej, takket være Betinas dejlige opskrift, som kan ses lige her. Planen er dog også, at kanelsnegle, en træstamme mere og nogle andre flødeskumskager skal pryde opsatsen!! :)

Forsat rigtig god dag til alle!!

8 kommentarer:

  1. hvor ser det bare super fint ud :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de lækre. Elsker donutten, men det er jo ikke så underligt ;)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare blevet fine de kager. HVor var det du havde fået opskriften på donutten fra? Jeg ville nemlig også meget gerne prøve at lave sådan en.

    SvarSlet
  4. Opskriften er fra Betina, som jeg har linket til ;o)

    SvarSlet
  5. Super fine kager. Har lige hæklet en elefant til min datter og tror jeg vil kaste min over kagerne nuher. Kan du lokkes til at sende mig opskriften på donutten? Min mailadrersse er: susannebillebrahe@hotmail.com. På forhånd tak for hjælpen.

    SvarSlet
  6. Hejsa :) Sikke nogle søde kager :D Kan jeg få dig til at sende opskriften på donuts til mig? Min mail er rikkebkirk@hotmail.com
    På forhånd tak :)

    SvarSlet
  7. Super super flotte kager, det er godt arbejde. Jeg tænkte på om jeg også kunne få mailet opskriften da jeg ikke kan finde linket...
    Hilsen
    Louise (louisebuchner@hotmail.com)

    SvarSlet
  8. Louise. Kageopskriften er her:
    http://betinaolsen.blogspot.com/2010/07/hklede-oreo-smakager-opskrift.html

    SvarSlet