I dag er dagen hvor...

.. jeg har fået syet min tantes hæklede blå Mummi sammen, så den forhåbentlig snart kan holde min egen hæklede Mummi med selskab. Skal dog lige have hentet et par øjne, som kan limes på! Stort set hele familien ryster på hovedet over mine til tider ret kraftige Mummi-mani. Men så er det jo godt, at jeg ikke er den eneste herinde, som har et bankende Mummi-hjerte ;)

Ellers er dagen gået med at ordne "tapetpotten" (urtepotteskjuler med tapet og papir), for at få overblikket over det sparsomme udvalg. Min store sættekasse, som jeg for et par år siden købte på Græsted kræmmermarked til 100 kroner, er af min far blevet klargjort til maling. Hva' søren skulle man gøre uden sin handyman til far, han redder mig altid! Tak far, hvis du læser med! Min store sættekase skal ligesom min mindre sættekasse fra Store Byttedag males hvid. Er for tiden super glad for pink, lyserød, orange, gul, brun og rød, så tapetet og papiret i rummene bliver i disse farver :) Jeg har en del brunt Mummi gavepapir med sortstregstegninger af Mummi og familien samt noget forskelligt tapet i større stykker. Er nogle frisk på en bytter til tapet/papir med større Mummi'er eller andet sødt/sjovt tapet, så giv lyd!

Jeg vil trække mig tilbage fra bloggen og kaste mig over sammensyning af en masse tasker, som forhåbentlig snart kommer til salg her på bloggen og medtages til Store Byttedag i Avedøre den 11. september. Derudover har jeg en hænger. Jette har sendt mig det fineste stof i røde/lilla farver i byt for en kaffeposetaske. Problemet er bare, at jeg mangler en sølle rød kaffepose, for at kunne lave den færdig. Så der er ikke andet for end en cykeltur rundt til familien og nasse tomme poser :) Rigtig god og solrig eftermiddag/aften til alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar