Kreative genbrugsideer.. (opdateret)

Opdateret: undersiden er fjernet igen.

... Har jeg snart samlet sammen af. Derfor har jeg lavet en side i menupunktet: "IDEER TIL KREATIVT GENBRUG". Her findes billeder og vejledning. Det er min tanke, at siden løbende skal udvides, efterhånden som der kommer flere ideer til. Det er vigtigt at understrege, at alle ideerne ikke er mine. Jeg har bare prøvet dem af, taget billeder og henvist til de folk, som har sendt billederne eller gjort mig opmærksom på ideen eller aspekter af ideen!

Har du en ide, som du mener hører til på siden? Så send mig endelig en mail ligesom flere andre allerede har gjort. Så kan den nemlig også komme på listen til glæde for en masse mennesker :) Hvis en eller anden kunne tænke sig at sende noget vejledning til tasker/armbånd af cykelslanger med et billede eller to, kunne det være rigtig fedt! Jeg har aldrig selv fået forsøgt mig med de teknikker endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar