Produktionshallen























Det kommer sikkert ikke bag på jer, hvis jeg siger, at jeg altid har gang i rigtig rigtig mange kreative projekter. Især nu, hvor jeg er mere hjemme end jeg plejer, kan antallet af igangværende projekter sagtens snige sig op på 50. Projekterne ligger så rundt omkring i huset så jeg lige kan lave lidt på dem, når jeg smutter forbi. Det blev dog lidt for meget i går.. Fik et par sjove kommentarer med på vejen, da de gamle kom hjem. Hele huset lignede et STORT kreativt rod. Stof til luftning ude i haven og på tøresnoren, garn og hæklede kager ud over sofabordet, skrald til tørre i hele køkkenet og radiatorer samt halvfærdige tasker og kurve rundt omkring. Samtidig stod to sættekasser beregnet til fødselsdagsgave og julegave til søster og kusine til tørre med toiletruller i mellem mens mine kommende ølkasseskammel tørrede med ved siden af.

Så i dag er blevet brugt på at færdiggøre projekter og rytte op. Alt stoffet er luftet færdigt og lagt fint på plads på min stofreol inde på mit værelse. En taske og en kurv er færdiggjort og smidt til salg lige her. Flagranket er syet sammen og symaskinen sat på plads. Garnet er ordnet i en kasse, som også er røget ind på værelset. Alt vasket skrald er blevet klippet i stykker og sorteret i mine små kommoder. Og som undskyldning har jeg støvsuget begge etager, rengjort badeværelse og skal nu til at handle mad ind til hunden min. Pyha, sikke en omgang!

5 kommentarer:

  1. Dejligt med gang i mange ting... ;0)

    SvarSlet
  2. Får mig til at tænke på en gang, hvor jeg var hjemme og besøge mine forældre. Pludselig ringede det på døren og udenfor stod en italiensk vagabond, som tournerede rundt i europa. Han spurgte om han måtte sove ude i vores skur, og det fik han også lov til, da han afslog den seng vi have indenfor. Han var lidt spøjs.
    Men for at komme til sagen... Efter at han havde siddet og fået lidt the, og snakket en masse om alle de steder han havde været, sagde han at grunden til, at han havde banket på lige netop vores dør, var at der var så rodet ude i vores have. Han uddybede så, og sagde, at folk som roder, generelt var flinere til at lukke ham ind.

    Hehe. Griber enhver chance jeg får, for at fortælle om den aften.

    SvarSlet
  3. Bare husk!!! Der er forskel på rod og ROD.
    Hilsen Tina

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Rigtig skøn blog, fantastiske ting du laver :-)
    Melder mig straks som fast læser!
    Forresten, så har jeg set et (gammelt) indlæg om en skål lavet af gavebånd. Det lyder ret enkelt, men jeg forstår det ikke helt :-) Så tænkte om du ville være sød at forklare det på min mail? emmahaa@mail.dk? På forhånd tak!

    SvarSlet