Mumi til en 5'er

På opfordring fra et par læsere, er her et billede af mit Mumi-fund til en femmer på Det Blå Marked i Haslev. Anede ikke at der, muligvis med støtte fra TV2 blev udgivet et helt Mumi magasin. Meningen var egentlig, at jeg ville bruge det til at sætte i en sættekasse. Men nu nænner jeg simpelthen ikke at klippe i det. Tværtimod vil jeg gerne have fat i flere eksemplarer af bladet. Det her er blad nummer 2 :)

Ud over Haslev markedet, er weekenden gået med at flette tasker i massevis. Både store, små, farverige og sorte. Efterspørgslen er enorm i øjeblikket!! Jeg ligger en del af dem til salg snarligt, har dog lovet et par bloggere førsteret til at vælge i det nye sortiment. Så der går nok lige et par dage ;) Forsat god søndag!

1 kommentar:

  1. Jeg anede heller ikke, at der fandtes et Mumi blad. Skønt fund, Helene. Jeg blev så glad, da jeg for et par måneder siden fandt en genbrugs Mumi bog på biblioteket. Ville bruge den til at lave kort, men jeg nænner heller ikke.... Selvfølgelig er der rift om dine skønne tasker! Jeg er allerede begyndt at ønske mig en mindre i "pung størrelse". Ja, ønsker kan ingen tage fra os.

    SvarSlet