Når genbrug bliver guld på engelsk?

Efter en hyggelig med travl weekend, kom jeg hjem til en fyldt indbakke. En masse vil købe tasker, herligt, men udlandet er faktisk også begyndt at kalde. Gennem det sidste stykke tid er det dagligt blevet til et par mails fra Finland, Sverige eller Norge. Men nu får jeg engelske mails og mails fra folk, som kender folk i England og USA. Mange af disse folk vil gerne have taskevejledningen samt engelske indlæg.

Jeg har været lidt tilbageholden. Jeg overvejer at begynde at træne mit rimelig ringe engelsk lidt, og glæde en masse mennesker ude for Danmarks grænser... Jeg overvejer sagen!

Og når ja. Så blev det dagen, hvor jeg rundede 100 læsere :)

10 kommentarer:

  1. nøj hvor vildt stort stort tillykke :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med den store opdrift :) Det er fedt at der er så mange der går ind for genbrug OGSÅ i udlandet.
    Mivs

    SvarSlet
  3. Skal også ha prøvet din vejledning. Jeg blev vist fast læser nr 100 :-) Glæder mig til at følge med på din blog

    SvarSlet
  4. Dette virker jo som en side LIGE for mig :-) Tak for kigget, jeg vender nok tilbage! Kig endelig forbi, hvis du får lyst.

    SvarSlet
  5. Ja jeg synes også du har en mega spændende side :0) og da jeg mangler en masse kurve ( og plads ) til alle mine garnrester og stofrester, kunne jeg godt tænke mig få at vide hvordan du har lavet de der flettede kurve?? jeg kan ikk gennemskue hvorhenne jeg kan se det ;0) takker....kærligst Camille :0)

    SvarSlet
  6. Hejsa.
    Jeg er igang med at lave denne seje taske, men kan ikke lige helt finde ud af hvordan man lukker ringen, men kan du måske fortælle mig det?
    Mvh. Line 11år:-)

    SvarSlet
  7. hej jeg er også igang med en taske ligesom Line:D
    jeg kan heller ikke finde ud af at lukke en
    ring, så det kunne være fedt hvis du gad at fortælle mig det.????

    Mvh. Julie 11 år.:D

    SvarSlet
  8. hej igen
    for det første synes jeg at den her hjemmeside er mega sej.
    og for det andet har du ikke fået dine slikposerne af haribo til taskerne, fordi at jeg har fået sendt nogle slikposer af dem, men de sender ikke flere til nogen. kender du andre steder man kan få noget fra?

    Mvh Julie 11 år.

    SvarSlet
  9. hej
    jeg vil spørge om man skal have et bestemt antal tern for at lave den. Vi kan ikke lave bunden

    Mvh julie

    SvarSlet