Nyt fuldgyldigt medlem af Moomin-flokken

Så har sidste blå Mummi i den hurtigt voksende bestand fået øjne. Nu er mit værelses bestand altså nået helt op på fire medlemmer, selvom der kun var en at finde i går :) Fik lokket min far på en afstikker i det Københavnske, for at købe mig Hr. og Fru. Mummi. Hørte om deres eksistens i butikken Artium, som ligger i Industriens Hus ved Rådhuspladsen. I går så jeg dem på butikkens webshop og besluttede hurtigt, at de bare måtte ejes, selvom jeg ellers havde svoret aldrig at købe flere bamser. Man har altså et standpunkt, til man tager et nyt! Og ja så fik jeg syet den blå fætter færdig og givet ham øjne. Hæklede min hvide Mummi under sagkyndig guidening af min tante. Hun var færdig med sin, da jeg havde hæklet 2 fødder og et mellemstykke. Men jeg blev færdig og har så adopteret min tantes :) Godnat fra Mummiernes trætte ejer!

2 kommentarer:

  1. Hvor er den sød. Hold da op du er kreativ, ville ønske jeg kunne hækle, sy og sådan noget :)

    SvarSlet
  2. Hej Helene.
    Kunne det tænkes at der på et tidspunktkommer en enkelt til salg.... :-)
    Kh TIna (tina.schmucker@skolekom.dk)

    SvarSlet