Smil, det smitter

Sidder med det største og bredeste smil på læben. En fantastisk dag på alle måder. Det er begyndt at gå op for mig, at jeg nok har rigtig godt af at ånde ud og finde mig selv efter 13 års skolegang i træk. Mit humør har aldrig haft det bedre! Siden jeg afsluttede gymnasiet for 1,5 måned siden, har hver dag været en positiv oplevelse. Jeg troede ikke, at jeg var skoletræt. Men det er jeg nok i virkeligheden. De gamle er meget forstående, de giver mig den frihed jeg behøver. Ingen stress og jag efter nyt job og udfordringer. De smider mig ikke ud, jeg kan blive og leve på nas :) Det perfekte udgangspunkt for en super dejlig dag!

Stod tidligt op, nød morgensolen og drog til København med en rigtig god veninde, som jeg holder rigtig meget af! Fik købt en masse dejlige ting. En Marimekko blikdåse, lidt Mummi-papir og lidt økologisk saftevand. Herefter gik turen mod butik-Akimbo. BESTEMT et besøg værd! Forelskede mig i hver og en af tingene derinde. Endte dog med at begrænse mig til at købe 3 ruller tapet af 100 % genbrugspapir. Jeg glæder mig til at bruge af det! Afslutningsvis var jeg blevet kontaktet af en sød gut fra www.smaahjerter.dk. De havde lidt stofrester, som jeg gerne måtte få. De blev hentet, og nøj jeg glæder mig til at sy af det. Lidt Småfolk, Katvig og et par andre ting. Ganske gratis. Ganske positiv oplevelse! Der findes så mange mennesker, som tænker langt ud over deres eget og glæder andrer og spreder positivitet. Selvom medier tit fremhæver de modsatte personer. Jeg sidder og bladrer lidt rundt i deres internetshop. Skulle man købe et Katvig sengesæt i pink til sig selv?? Det tror jeg ;o)

Alt dette har gjort min dag fantastisk! Men hvad der gjorde en perfekt, var da posten for fem minutter siden kom med en pakke fra Micha. Det der startede som en mail, med et tilbud om at købe den hvide Erik Kold bøtte med til mig, mod at jeg betalte for den og porto, er nu endt i, at jeg har fået den smukke og store hvide bøtte + en masse gaver leveret til døren. Med i pakken var nemlig den smukkeste røde Erik Kold bøtte med "sugelåg", 2 hjemmehæklede jordbær (jeg elsker dem), 2 hjemmehæklede blomster og en masse postkort med Michas egne kreationer på. I sådan et tilfælde er tak kun et fattigt ord, et meget fattigt ord :)

1 kommentar:

  1. Er glad for at læse du kan bruge tingene :)
    Syntes du skulle have lidt ekstra :)
    Havde ikke set en bøtte med sådan et låg før, så vidste slet ikke om det var en du kunne bruge, men nu vovede min søster og jeg forsøget, da vi så den. Så er kun dejligt at læse den kan bruges :)
    Dejligt du også blev glad for de andre ting. Ville gerne sende lidt med, som tak for din gode vejledning med taskerne, og fordi du altid er klar på at hjælpe, når man spørger :)
    Så lidt påskønnelse fra min side :)
    Tusind tak for din hjælp, og dejligt du kan bruge bøtterne og de andre småting :)
    KH Micha

    SvarSlet