Store gave - weekend

Nej, jeg har hverken fødselsdag, årsdag eller opnået noget som helst stort, som skal fejres. Alligevel har jeg allerede nu fået en masse gaver i denne weekend! Først og fremmest har Lene været så sød at sende mig alt det pink, lyserøde og lilla stof, som ses på billedet til venstre. Mange, mange, mange tak! Farverne er lige i øjet! ;)


I går havde min mor så på arbejdet en længere samtale med sin sjette sans, som venligt fortalte hende, at hun absolut i går skulle gå ind i den lokale farvehandel og høre, om de havde en tapetbog til overs (hun har gået forbi den hver dag i et år nu). Og sørme så, om hun ikke fik denne store, tunge, fyldte herlighed med hjem til mig. Så pludselig hang en glad mor i røret og meddelte, at hun slæbte på noget stort, tunge og farverigt, som jeg skulle have. Så kan man altså ikke andet end at blive super glad! Jeg går på dybdegående skattejagt i den i morgen. Den indeholder nemlig guld!! :)

Forsat god weekend til alle :D

3 kommentarer:

  1. Det var da godt at du kunne bruge stoffet, det er jeg glad for og glæder mig til at se hvad du får ud af det.
    Lige nu er jeg mest i de blålige nuancer til barnebarnet. Så det bliver ikke så meget i de lilla og rosa farver :-)
    Hav en fortsat god week og tillykke med tapetbogen sådan en kan virkelig være guld værd. Måske jeg skulle se om jeg på et tidspunkt kan få fingrene i en igen.

    SvarSlet
  2. Ville elske sådan en tapet bog mums...
    Faldt over dette link, ved ikke om det var noget: http://mettesofie.dk/site/?page_id=255
    KH Micha

    SvarSlet
  3. den er fantastisk den bog, har den også selv :)

    SvarSlet