Tidlige juleforberedelser

Sådan ser den store hvide sættekasse ud efter en hel times leg med tapet. Der er heldigvis en masse tapet endnu, så der skal leges videre senere på dagen!

Ellers er dagen faktisk blevet brugt på julegaveovervejelser. Jeg har altid drømt om at have tid til at lave julegaver til hele familien selv, og i år skal det altså være! I den forbindelse har jeg samlet de fleste ting, så der kommer lidt genbrug ind over alle gaverne. Det er trods alt mere eller mindre det jeg står får! Jeg mangler dog designermærker fra eksempelvis Marc Jacobs, Friis & Co, Diesel, Miss Sixty osv til en kusinegave. Mærker fra cowboybukselommer, tasker, sko osv. Jeg har forgæves ledt efter billigt tøj med mærker i genbrugsbutikker, men det bliver hurtigt dyrt, hvis man skal købe et par bukser til 50 kroner, kun for mærket på lommen. Har du nogen liggende, vil jeg gerne købe, eller kender du et sted, hvor mærkerne kan købes? Så giv lyd! :)

4 kommentarer:

  1. mht din søgen efter ølkasser, hos epokikon på nordre frihavnsgade på østerbro har de 3 stående!

    SvarSlet
  2. Sig mig, unge "dame" hvor får du al den tid fra? :-)
    Håber du også er ude at nyde livet blandt de andre unge.

    Imponerende hvad du når.

    Tak for at du deler ud af dine kundskaber.

    SvarSlet
  3. Hehe.. Den unge dame er bestemt også ude at nyde livet blandt andre mennesker, også unge. Det skriver jeg bare ikke så meget om herinde ;)

    SvarSlet