Tre til salg og 1 til søster

Min søster har længe, meget længe, doneret alle de Capri Sonne juiceposer, som hun med tiden har tømt. Hun drikker kun en slags og bryder sig ikke synderligt om de andre varianter. Poserne er sirligt blevet vasker, tørret, klippet, foldet og syet sammen, mens poser af andre slags juice er ved at blive til en taske for sig. I forgårs fik jeg så endelig gjort tasken til søster færdig. Undervejs var det en taske som alle andre, men må indrømme, at jeg faktisk selv havde lyst til at beholde den, da den lå på bordet færdig ;) Den gik dog ikke. Nu må jeg nøjes med billeder og måske et lille lån af og til, når hun ikke kigger!

Herudover har jeg over de sidste dage fået færdiggjort tre mindre punge, som nu er smidt til salg lige her. Snarligt smider jeg også to kurve til salg derinde. En sort/grå/brun/sandfarvet samt en blå/gul/rød sag. Opdatering følger selvfølgelig! Forsat dejlig torsdag :)

4 kommentarer:

  1. Den er godt nok fed må hellere snart få prøvet din vejledning

    SvarSlet
  2. Super fed taske :) hvor store er dine tern her? :) Jeg har selv lavet mig en i capri sonne også :) de er super seje :D

    SvarSlet
  3. Ternene er cirka 1 gange 1 centimeter :)

    SvarSlet
  4. Den er mega mega sej hvor mange juic går der til en taske?

    SvarSlet