Afhængig af stoffer?





Jeg har efterhånden fået samlet mig store stofstykker nok til en del projekter. Forleden sprang endnu to sæt brugt junior Småfolk sengesæt i pink og lilla på mig, og de er nu på vej med Post D. Katvig leder jeg stadig efter, men det skal jeg nok få fundet. imidlertid kan min seng snart ikke rumme flere puder, hvis min store hund også skal kunne ta' sig en morfar eller to, når sengen er redt. Så hvad finder man mere på at sy?

Jeg har jo endnu ingen børn, og planlægger ikke ligefrem at få det. Familien rundt om har ingen mindreårige børn, så rangler, babysengesæt, ammepuder und so weiter kunne være hyggeligt, men kan ikke rigtigt komme nogle stedet hen. Har du set en genial ide til et syprojekt eller har du måske selv et!? Så smid gerne et link :o)

Tanken har strejfet mig, at jeg måske er ved at blive småafhængig af stof, jeg finder mere end jeg kan nå at bruge. Følelsen når man har gjort et billigt fund er helt fantastisk :D

7 kommentarer:

  1. Ja stofhængig blir man meget nemt:) Det er så skønt når man gør et kup eller får fingre i noget lækkert:)
    Hvor har du mon fået fingre i noget brugt Småfolk sengesæt? Ville SÅ gerne have noget af det i pink og lilla...interesseret i at lave en byttehandel med lidt af det?

    SvarSlet
  2. Småfolk støver jeg billigt op på Den Blå Avis eller Gul & Gratis. De to juniorsæt + hovedpuder har jeg fået for 300 kroner og mit sidste pinke babybetræk er købt for 30 :o)

    SvarSlet
  3. Har i øvrigt sendt dig en mail!

    SvarSlet
  4. Har lige opdaget dig! Tænk at være så ung og så kreativ - du er da et spændende blogbekendtskab.
    Kh Dorte

    SvarSlet
  5. Hvad med at sy skuldertasker? Kan se du laver masser af flotte tasker i flet, men antager de ikke bliver store nok til badetøj eller biblo-bøger?
    Det ku være a la denne:
    http://brombleberries.blogspot.com/2010/05/en-taske-til-mig.html

    Der er link til tutorial her:
    http://brombleberries.blogspot.com/2010/09/til-lykke-mor.html

    SvarSlet
  6. Hej Helene
    Tak for tilmeldingen til min give-away. Bytter du mon lidt af småfolk og mumi stoffet væk. jeg har marimekko i pink at bytte med.
    KH Mia

    SvarSlet
  7. Hej Mia
    Selv tak. Håber på at være heldig ifm din give away, men hvem af deltagerne håber ikke det!?
    Det kommer an på hvad du mener med lidt. Er ved at bytte noget med Malene, så der er ikke så meget tilbage, da jeg også skal bruge selv til gaver, puder og lidt patchwork. Men hvis du kan bruge stykker på 40 x 40 centimeter, så bytter jeg gerne :o)

    SvarSlet