Bare lige ét projekt mere!


De fleste af jer kender det nok, tendensen til at starte på mange flere projekter end man kan færdiggøre?! Jeg er selv en person med tilbøjelighed til fænomenet... I dag er det så kommet til udtryk igen. Havde egentlig besluttet mig for at stoppe med at starte på flere projekter, før jeg fik færdiggjort nogle. Men ak, jeg har et standpunkt til jeg tager et nyt...

I dag dumpede en rigtig dejlig pakke fra Junette nemlig ind ad brevsprækken. Mod betaling af porto og lidt til kuvert, har jeg modtaget en god portion stofrester :o) Min naive plan var egentlig, at de små rester skulle hen på reolen i en kasse mens de store skal bruges til mit patchwork tæppe. Nu sker der så det, at jeg har fået en ide til et pudebetræk... Af de små rester. Mine fingre brænder for at komme i gang lige med det samme.

Weekenden havde jeg ellers håbet på at kunne bruge på at færdiggøre en stor flettet kurv til mit garn, læse i mine hæklebøger, som ÅH ikke er kommet endnu, samt at lave to tasker færdig til en kunde. De to tasker skal være klar til at sy lynlås i mandag, men man kunne jo skyde fletterier af garnkurven til fordel for lidt minisekskanter til et pudebetræk ;o)

Har planer om at sy patchwork i mini-sekskanter som en stribe ud af flere striber på et betræk til en pølsepude. Uheldigvis har jeg købt et brugt Småfolk babysengesæt i pink/lyserød, som er på vej med posten. Så betrækket kan alligevel ikke nå at blive færdigt i weekenden...

Den kreativitet dog.. ;o)

2 kommentarer:

  1. Ih hvor lækkert, hvordan får lige fat i så lækre stof rester? Mvh Dorthe

    SvarSlet
  2. Kender jeg aaalt for godt til! :-)
    - glæder mig til at se, når du bliver færdig med nogle af tingene..

    SvarSlet