Ben and Jerry genbrugspung




Jeg er ved at finde mønster, stof og lynlås til et nyt genbrugsprojekt. Jeg vil nemlig forsøge at sy mig et penalhus. Men penalhuset skal ikke være af stof, eller jo, kun halvt. Penalhuset skal fores med lilla bomuldsstof, som jeg har arvet fra farmor. Men den ydre del skal være af ispapir fra Ben and Jerrys is 'WICH'. Foreløbig har jeg 4 stykker plastik, men jeg mangler 4 endnu.

Sker det, at du spiser en sådan is?? Vil du så ikke tænke på mig og gemme plastikken?
Jeg skal nok betale porto :o)

1 kommentar:

  1. Hejsa, Jeg sidder her og er tilfældigt faldet over din side. Jeg bliver nødt til at sige "DU ER VANVITTIG DYGTIG". Jeg er grøn af misundelse over alle de super fede ting du har lavet :o)))) Så sidder jeg og tænker om du måske selv afholder kurser???? Jeg er selv ved at lære at lave de flettede tasker, og jeg er netop begyndt at samle de små dimser fra dåsesodavand m.m. men hvad med de dersens genbrugspunge ud af juicebrikker osv. som du laver!!! Kan du hjælpe mig med en opskrift eller et link til en side der beskriver hvordan man gør. Og så lige til sidst; dine sættekasser er KANON flotte :o))))

    Hilsen Charlotte (ckm106@hotmail.com)

    SvarSlet