Boligliv og genbrug

Jeg tillader mig at lave lidt reklame. Både for bladet BoligLIV samt lidt for mig selv :o) Jeg er nemlig af et par søde læsere blevet gjort opmærksom på, at min hjemmeside har fået et par ord med på vejen i magasinets genbrugstillæg. Tak for informationen, det var gået min ellers opsnusende næse helt forbi. Til min glæde har jeg kunne få fat på bladet. Blev utrolig overrasket over, at min side har fået et fint billede som dekoration. Billedet er fra Store Byttedag i København. En eller anden har altså været forbi og skyde et foto!

For alle jer bloggere, som jævnligt har opgaver for bladet, er det sikkert ikke noget videre stort mere, eller måske er det!? Men for en 18-årig kreativ og relativt anonym pige med en relativt ny blog og et kreativt genbrugsbudskab som ønskes spredt, er det en RIGTIG stor ting!! Ligesom jeg var pave stolt, da mine ting var i TV-avisen, på DR's hjemmeside, i radioavisen, i Hendes Verden, samt jeg selv var i Levende Lørdag, ja så er det her sørme også stort!! Jeg har som sagt fået fat i bladet og gennemlæser det lige pt for 10. gang :o) Bagefter ryger det i min mappe om bloggen her, hvor jeg gemmer billeder, blade og lyd omhandlende min side.

Ser allerede frem til at læse lokalavisen fra Avedøre, så snart den dumper ind ad brevsprækken!

13 kommentarer:

  1. Hej.
    Rigtig stort tillykke!
    Jeg forstår godt at det betyder meget for dig, og jeg forstår også hvorfor du er i mediernes søgelys - du er nemlig kæmpeflink, og din blog er meget inspirerende.
    Pøj, pøj fremover!

    SvarSlet
  2. stort stort tillykke hvor er det bare super dejligt :)
    Kan godt forstå du gemmer alt fra medierne :)
    Det gør jeg også selv, men er ikke blevet til så meget, og det er fra min hjemmeside der har været om, men ikke meget..
    Synes det er så stort at du kommer så meget ud i medierne, du er for sej :)
    Hvad for et Hendes Verden var du med i??
    KH Micha

    SvarSlet
  3. Ja, jeg synes også det er godt gået! Det er også så fine ting du laver!

    SvarSlet
  4. Stort tillykke!- jeg forstår godt du er stolt og glad. Nyd det!

    SvarSlet
  5. Min ene taske af Haribo slikposer var i Hendes Verden nummer 50 sidste år. Det udkom den 7. december :o) Et fint billede samt en beskrivelse under "Mit fineste håndarbejde".

    SvarSlet
  6. Det er da stort - tillykke med det...
    Syntes dog det er lidt vildt de sætter noget i Boligliv og du ikke ved det.. hmm... må man det?
    Nå fedt alligevel ;0)

    SvarSlet
  7. Hmm.. Altså de har selv taget billedet fra Byttedagen, og der indgår ikke tydelige personer. Så det må de vel egentlig godt, vil jeg mene. Jeg har dog ikke i sinde at klage ;o)

    SvarSlet
  8. ja så længe det er det man kalder en gruppe, så må alle medier gerne bruge et billede eller en optagelse... men ikke af enkelte personer så skal de have lov... så det må de gerne...
    KH Micha

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med det. Det er dælme godt gået og fuldt fortjent.

    SvarSlet
  10. øv ville så gerne have haft bladet pga. det grønne tema og dit bidrag :), men kom en dag for sent suk...

    SvarSlet
  11. Super fedt! Og omtale er jo den bedste reklame man kan få! Kan godt forstå du ikke vil klage;O)
    Og tak for en super blog! Jeg sluger dine beskrivelser og er gået i gang med en taske. Jeg har klippet firkanterne ud af magasiner og lægger et lag selvklæbende bogbind på inden jeg folder. Har du erfaring med det? Håber det virker! er nu lidt spændt på om jeg kan få lynlåsen sat på! :O)
    Vh Lene

    SvarSlet