Efterlysning med stort E







































En del nye læsere er kommet til siden mit sidste forsøg på en efterlysning, og jeg har set lidt Småfolk samt Katvig stof florere rundt omkring. Mit patchworkprojekt skrider fremad, vattet er købt og mange sekskanter sidder allerede sammen. Men noget er ikke helt, som det skal være. Jeg har inderligt forelsket mig i Katvig, Moomin og Småfolk stof, så ligger du inde med stykker af 15 x 15 centimeter i en eller flere af de viste farver, så vil jeg MEGET gerne høre fra dig! Alt har interesse!


Jeg har ikke så meget stof at bytte med, men ellers aftaler vi bare en pris og jeg skal selvfølgelig nok betale porto også!

Jeg har allerede fået fat i lidt stof. Men til et vattæppe på 3 x 1,5-2 meter, ja så forsvinder der lidt stof! Så kort sagt:

Katvig, Småfolk eller Moomin stof i stykker af mindst 15 x 15 centimeter!

Tak for opmærksomheden!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jeg har noget mummi stof, men jeg værner lidt om det... Omvendt har jeg ikke selv noget at bruge det til... Hvad vil du gi, og hvor meget er du interesseret i? =)
    Sanni

    SvarSlet
  2. Du kan lige få min mail, så kan du kontakte mig der :)
    snoowydk@yahoo.dk

    SvarSlet
  3. Har ikke noget herhjemme men vil gerne kigge lidt omkring når jeg kommer rundt i det jydske

    SvarSlet
  4. Mange tak!! Det er nemlig i det jyske, at jeg ikke kommer så tit ;o)

    SvarSlet