Er du tålmodig og glad for tyggegummi?














Så er det her lige noget for dig! Ind til nu har projektet været en smule hemmeligholdt, men nu må de se dagens lys. Jeg fletter på en taske, som jeg har flettet på i over et år. Hvert tern består af et halv stykke Stimorol tyggegummipapir. At få folk til at forstå, at de skal spise tyggegummiet uden at ødelægge papiret er noget af en udfordring, derfor trækker projektet hele tiden ud. Lidt papir er det dog blevet til, som det ses ;o) Så har du masser af tid, god tålmodighed og en familie som råspiser tyggegummi, så er her projektet! Lån gerne ideen!

3 kommentarer:

  1. Du er såååååå flink! Skulle ønske jeg hadde halvparten av dine talenter altså! :) Tyggegummipapir liksom! Sukk......

    SvarSlet
  2. Hold da kæft hvor er den fed

    /Sanne

    SvarSlet
  3. Ej hvor sjovt!
    Efter at jeg havde tømt tyggegummipapir ud af min pung i evigheder, besluttede jeg mig også for at samle dem ind og flette en pung af dem! :-)
    Men ja, folk krøller dem sammen, eller river dem over! Det er virkelig irreterende.- glæder mig til at jeg har nok til min pung ;)

    SvarSlet