Færdiggørelse af projekter #1






Det slog mig efter at have skrevet sidste indlæg, at jeg da blev nød til at lave en hel uge, hvor nul projekter bliver påbegyndt, mens en masse igangværende bliver færdiggjort. Sagen er nemlig den, at der kommer masser af gæster næste weekend, og mit værelse ligner mest af alt en overfyldt fabrikshal uden system i tingene. Det bryder jeg mig ikke om at vise frem, så på med handsken, hvis ikke man har syet dem til dyr som vist lige her!

I dag er masser af skrald blevet klippet og sorteret ned i de rigtige Erik Kold bøtter. BINGO! Det tømte det meste af skrivebordet og familiens sofa i stuen. Min kurv med alt bomuldsgarn har fået de to sidste ringe syet på, så der nu er plads til alt garnet. Ergo kan jeg se mit gulv igen! Herudover har jeg riet en masse stof på mine papsekskanter, så jeg forhåbentlig snart kan komme videre med mit patchworktæppe. Nu slipper jeg i hvert fald for at kigge på sekskantede stofstykker og og papstykker rundt omkring i min mindre fabrikshal :o)

Fortsættelse følger i morgen, hvor den står på færdiggørelse af grankogledyr til mospuder, syning af flere sekskanter samt foldning af tasker! På genskriv ;o)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Bonusinfo: Mit Mumi-stof med retrotryk i pinke/blå/sorte farver er for længst kommet med posten. Jeg har bare lige glemt at skrive det herinde, selvom flere har spurgt. Stoffet er købt hos Linas Bloppis, hvilket kun kan anbefales. Lina får løbende stof med Mumi-tryk :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar