Gør det selv og storskrald


Tid til storskrald i farmors boligblokke = tid til en lille aftenudflugt. Smutter altid forbi på en lille kigger eller to. Denne gang fandt jeg denne smukke kagedåse. Lige mine farver og fuglene er jeg faldet pladask for. Den ryger op på hylden med min Marimekko-dåse i pinke og røde farver... Man har lov at være heldig ;o) Fandt faktisk også et lille sengebord. Det trænger til maling og lidt blomster, mener jeg.. Fortsættelse følger selvfølgelig!!


Så har min ølkasse fået hilst færdig på den hvide maling og på underlig vis strøg en pink/hvid småfolk stofble ned i min indkøbspose i formiddag. Havde ellers syet en patchworkhynde af en masse pinke, orange, gule, brune og røde sekskanter, men den bliver en del af mit vattæppe. Nænnede ikke at "isolere" det på hynden.. Sjovt som projekter ændrer sig undervejs. Resultatet er jeg dog rigtig tilfreds med :o) Der er uheldigvis en smule stof tilbage til mit patchworkprojekt, så det også kan få lidt æbler på sig! Ølkassen set fra den anden side. Dejlig at side på, yderst dekorerende på værelset og god til opbevaring. Har fået mig lidt Tupperware, bestik og andre småting til jeg forhåbentlig snart kan flyve fra reden. Det hele er nu trykt og pænt gemt af vejen inde i ølkassen! Smart tænker jeg :)

Forsat god dag til alle!!

4 kommentarer:

  1. hvor er den blevet fin! er det den du fik hentet på østerbro??

    SvarSlet
  2. Ja :o) Det er nemlig den jeg fik hentet!

    SvarSlet
  3. Super lækkert nyt design på bloggen. Fedt med You might also like-funktionen. Du har jo mange flere indlæg end jeg troede. Mente ellers, at jeg havde kigget det hele igennem.

    SvarSlet
  4. Mange tak :) Det kom faktisk også bag på mig, at jeg har skrevet så mange indlæg efterhånden. Er faktisk også blevet glad for you might also like funktionen :O)

    SvarSlet