Kaffeposer kan blive til mange ting

Mange af jer spørger til, hvordan jeg får samlet så meget plastik... Rygtet spreder sig jo som ringe i vandet, så nu bliver det faktisk leveret i store mængder til mig fra venner og familie samt deres bekendte. I starten satte jeg dog små kreative hilsner op på arbejde og fik forældrene til at gøre det samme. På nøje udvalgte steder, eksempelvis skabet over opvaskemaskinen, klæbede jeg op.

Får at få opmærksomhed på sedlerne gjorde jeg en del ud af dem. En reklame kunne bestå af en masse udklippede kaffeposer fra reklamer, som danner baggrunden på billedet. Oven på skrev jeg enten små direkte hilsner eller budskaber som på posteren nedenfor:



Føl jer frie til at låne posteren og sende rundt på mail, indsætte på jeres blog eller eventuelt printe ud. Er dog mest til ideen om elektronisk distribution, så der spares lidt på papir og toner!

8 kommentarer:

  1. Jeg har været ved at folde af merrild kaffeposer med de små tern men når jeg har sat to sammen kan jeg ikke få en mere i det er som om at jeg ikke kan få den ene ordentlig igennem og hvis jeg trækker for mig går foldningen fra hinanden. Har du et godt råd?

    SvarSlet
  2. Jeg kender desværre ikke tykkelsen på Merrild kaffeposer så godt. Men måske er de for tykke til at folde små tern af. Prøv eventuelt først at folde små tern af noget andet materiale. Kan du få det til at fungere, er det fordi, at kaffeposerne simpelthen er for kraftige.

    SvarSlet
  3. Jeg har nøjagtig samme problem med de små tern. Jeg har bare brugt kaffeposer fra Coop Café Luxury. Jeg er gået heldt i stå. Det er lige som om at de er for korte i forhold til breden.

    SvarSlet
  4. Hvis det føles som om, at leddene er for korte, er det fordi materialet er for tykt. Måske hjælper det at lave leddene en smule længere!?

    SvarSlet
  5. Hej jeg Ville lige spørge om hvordan men starter på et armbånd?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ligesom når du fletter en ring til en taske. Se vejledningen til at flette tasker :o)

      Slet
    2. mangler du chipsposer og kaffeposer

      Slet
    3. Rigtig mange tak for tilbuddet. Men jeg er vist dækket godt ind, så ellers mange tak :-)

      Slet